Monday, June 25, 2007

pedalism


what can I say...the classic and the undisputable Skeppshult Bike ...ahhh...to tour this city with style...errr but not suitable for those who into diggin' chicks :)



7 comments:

Effizzul said...

http://www.flickr.com/photos/futurelevel/539502371/in/set-72157600335140241/

check it out!!!

Anonymous said...

mcm beskal hakim sahaja.wakakakak

Yatt said...

Bob, beskat tua mcm yg atuk2 naik dulu ada juai lagi ka?

Aku tak tau jenis apa, tp yg brek besi kecik, carrier belakang luas.

Geneticthylon said...

basikal ni lah yg popular dulu zaman dulu zaman p ramlee... basikal ni laa yg awek zaman dulu pandang...mana-mana mamat yang ada basikal ni dah kira macho cipan laa...tapi itu di zaman dulu...

Magnus Haridas said...

Anonymous: macam jer :)

yatt: beskal tu brand hercules atau pun religh

Geneticthylon: memang macho cipan...skang pun kt Kota baru jadi trend balik beskal ni...berebut2 nak beli

rajoo said...

berapa hinggit nih?

rajoo said...

besar sangat lah.. aku orang asia saiz kecil/sedang.