Skip to main content

pedalism


what can I say...the classic and the undisputable Skeppshult Bike ...ahhh...to tour this city with style...errr but not suitable for those who into diggin' chicks :)



Comments

Effizzul said…
http://www.flickr.com/photos/futurelevel/539502371/in/set-72157600335140241/

check it out!!!
Anonymous said…
mcm beskal hakim sahaja.wakakakak
Yatt said…
Bob, beskat tua mcm yg atuk2 naik dulu ada juai lagi ka?

Aku tak tau jenis apa, tp yg brek besi kecik, carrier belakang luas.
Geneticthylon said…
basikal ni lah yg popular dulu zaman dulu zaman p ramlee... basikal ni laa yg awek zaman dulu pandang...mana-mana mamat yang ada basikal ni dah kira macho cipan laa...tapi itu di zaman dulu...
Magnus Haridas said…
Anonymous: macam jer :)

yatt: beskal tu brand hercules atau pun religh

Geneticthylon: memang macho cipan...skang pun kt Kota baru jadi trend balik beskal ni...berebut2 nak beli
rajoo said…
berapa hinggit nih?
rajoo said…
besar sangat lah.. aku orang asia saiz kecil/sedang.

Popular posts from this blog

perniagaan seni irama...

Pertanian adalah perniagaan, tepat sekali namun bagi ku musik bukan lah perniagaan, jangan di letakan sebagai agenda utama, ianya mempunyai nilai dari 0.01 sen hingga lah ke beratus ribu ringgit, jadikan iya perniagaan total? kurang sesuai, kerana seni irama adalah penggerak yang mengayuh dunia agar berputar dan berjiwa, disebabkan ianya bernilai maka boleh lah dijual beli dengan bertujuan melancar pergerakan seni tersebut seperti perbuatan menyampaikan irama dan hasil kerja artis tersebut, dari minda beliau ke para pendengar, pembiayaan pekakasan musikal dan lain-lain pebelanjaan yang melibatkan tenaga kerja.
Artis dari dulu lagi menggelar diri mereka hamba seni yang membawa maksud sesorang yang berkorban untuk sesuatu kelompok yang lain agar terhibur dan meraikan kehidupan, seseorang yang menulis akan sebuah lagu yang mampu merobohkan sebuah empayar yang agung, seseorang yang melakar puisi di atas sekajang irama yang berjaya mengubah peratusan manusia akan kepercayaan …

pagi syawal

1 syawal 1435, aku balik beraya naik kapal terbang kali ni, pulang dengan rasa hiba, pulang dengan tanggungjawab mengkebumikan ibu saudara yg meninggal diawal pagi raya.
Mak Lang yg berusia 83 tahun akhirnya meninggalkan kami, aku sesungguh menghormati manusia yg berjaya menjangkau umur yg tinggi, banyak pengalaman dan garis-garis sejarah bercalar di seluruh tubuh dan jiwa, tiada apa yg dapat membeli semua itu.
tidur lah Mak Lang dengan tenangnya bersama cerita yg dibawa bersama nya.
*skang ni berdoa tinggi agar Chu Yah aku tak menjual pinggan mangkok belanda tinggalan Tok Teh yg dibawa dari Indonesia

...you don’t have to worry now

Received a sad sms during my duty at Bukit Jalil Stadium, one of our dearly friend Boy of Punisher/Naked Butterfly passed away after being electrocuted at home, from what I learned he’s doing a renovation upon his house “DIY”ly…such a lost…

I still remember him carryin' Lee Toyol on his back in one of the gigs circa 90’s…serious looking guy with a sense of humor…gonna miss him

hope he’ll be swimming in the sea of light tranquilly…rest in peace bro…


pic were taken from http://ricecooker.kerbau.com/