Friday, January 23, 2009

jatuh cinta

Semalam aku duduk lagi di depan kekunci berhuruf untuk mencari keharusan suatu rangka cerita akan drama yang akan aku kitabkan...macam haram satu pun tak keluar..tiang "beam" pun tak nampak...foundation sudah letak tapi belum "ikat" mentelah lagi nak turap...hishhh

sneak peek:

"dia menoleh...gadis berbaju kurung kuning cair...berkasut "worrior" lusuh tanpa setokin itu telah berjaya menggugurkan hati dan jiwa Adam...habis bersepai di atas lantai depan KFC di dalam Central Market...di corong speaker yang sayup berbunyi "mono" berdendang lagu Di Alam Fana Cinta"

2 comments:

ceri masam said...

mana baju kurung kuning cair saya tu yer?

miahahahhahah!
:p

DEP said...

Wei Bob. Aku baru beli kasut 'worrior' bulan lepas.
Akukah sumber inspirasi mu? hehehe

;P

-acai-

pagi syawal

1 syawal 1435, aku balik beraya naik kapal terbang kali ni, pulang dengan rasa hiba, pulang dengan tanggungjawab mengkebumikan ibu saudara ...