Tuesday, March 23, 2010

pulang balik paku seberkas...

Aku ke Ikea bersama teman-teman tempoh hari, macam kebanyakan orang lain yang melawat ke sana aku lebih teruja dengan benda-benda kecil di tingkat bawah yang biasanya nya kita sebut "eh murah nya ni, boleh lah amik dua" sedar-sedar di hujung kaunter tercetak bill yang bernilai RM150 untuk benda-benda cerenet nih,

setelah bayar aku penat dan nak cari tempat duduk, pusing-pusing cuma ada satu kerusi kosong di depan kaunter pemulangan barang rosak, di sebelah aku ada satu kakak dan makcik sedang menunggu giliran, tak sangka aku Ikea ada jual bayi dan kanak-kanak, mungkin pelanggan ini tak puas hati dengan kualiti kanak-kanak ini dan ingin menukarkan nya dengan yang lain....


baca1 baca2

ps: ada sebab-sebab keselamatan yang penting mengapa orang ramai dilarang meletakan bayi atau kanak-kanak di dalam shopping cart (ramai yang amik mudah perkara sebegini) atau mungkin diorang tak pernah dengar apa itu stroller

dan semua gambar di atas diambil dengan camera handphone aku.

3 comments:

Anonymous said...

di hari inilah
terkisahnya cerita TAHU....
tahu...

Weed and Bandages said...

malang tak berbau

en kordi the tube-changer said...

Kalu ada orang curi troli tu macam mana..?

en kordi's blog (sini)