Tuesday, April 12, 2011

darah di tempat tinggi

phowwww, phowwww

lama tak menulis panjang, ini semua kerana malas nak baca blog malas nak menulis blog sebab dalam otak ada blok, yang baca blog aku pun tak ramai...nasib baik kalau tak dah tentu aku padam mukasurat ni, sekarang dah ok sket kerja masih banyak macam biasa tapi pejabat dah berubah tempat ke bangunan lain, tak jauh dari "pekan" Bangsar, segoreng tempeh lah jauh nya, so sekarang kalau aku menulis boleh lah jeling-jeling pekan Bangsar dari tingkat 19 ni untuk inspirasi konon nya...

perjalanan ke opis makin jauh tapi makin mudah naik dua rail, hujan tak basah perjalan berbumbung, tapi hati tak tenteram, makin banyak gadis-gadisan yang berkecantikan di sana sini...

aku tak boleh tulis bebanyak sebab dah lama tak menulis, nanti termuntah pulak otak aku ni, tunggu di lain hari aku sambung lagi, ni baru nak panas injin...



tingkap opis aku

1 comment:

zaX said...

saya melambai dari sebarang jalan. oppsss tak nampak. dihalang menara UEM.

chaist.