Thursday, October 16, 2008

Estate Cinta Manis


L to R Amat Asas, Mamat Khalid, aku, Pyan Habib dan Fahmi FSF

Semalam aku dapat tengok preview filem terbaru Mamat Khalid "Estate" dan acara race makan lemang kat Naga's ...apa lagi guling-guling dan pecah perut...terbaek!

kalau hangpa nak tengok, tunggu la bulan dua tahun depan...tahan laaa




photo by Along using Nuruls camera

3 comments:

My Spirit Finger said...

loh...!! abg pyan lain bebenor. masa kurus zaman dulu atak hensem. ingat lagi satu filim yg ada watak sekejap abg pyan baca sajak. Tapi tak ingat tajuk apa. antara bait2 sajak tu berbunyi:

Bapak ku seorang dr......

alah! itu je yg aku ingat...hemm. Sekali pandang cam u-wei versi berisi.

siti rosman said...

teman pon baru je nengok enchek pyan kat vcd cerita faizal hussein memude dulu... pasenye teman ni MC tu yang dok korek koleksi wayang.. esok nak tengok Bujang Senang lak hehehe i lap faizal hussein..

Selamat hari raye!

one love said...

terbaeekk!