Monday, August 24, 2009

cahaya cerah di tingkap



ahad, 23/08/09, 1.30pm

aku baru pulang dari Leboh Ampang, melepas geram dengan Holga yang berpelurukan medium format 120, sambil membeli barang dapur untuk di masak (mana nak cari beras rebus timbang kati kalau tak di situ)

panas rasa macam nak tido siesta tapi aku sedikit bosan dengan tidur, aku tenung tingkap dan tersenyum pada bekas pensel, semalam maranthon filem-filem Italy, hari ni aku nak layan filem-filem perancis...yeah bancuh milo :)

2 comments:

mira said...

hye! my bf bru beli holga, & just wanna ask, mner u cuci the film?he's very new in this.. :))

MagnusCaleb said...

biasa cuci kat central market (kt pintu belakang) diaorang charge rm 6-5 satu roll kalau selalu layan kedai tu bleh dapat murah, kalau nak print harga lain la, tapi I scan sendiri

rasanya kat tempat lain pun bleh cuci coz dia pakai C-41 (macam filem 35mm) mostly semua kedai gambar ada mesin tu, rasanya lagi murah kalau luar KL

pagi syawal

1 syawal 1435, aku balik beraya naik kapal terbang kali ni, pulang dengan rasa hiba, pulang dengan tanggungjawab mengkebumikan ibu saudara ...