Skip to main content

menitip bebola kemangi...

D700, 17-35mm, beri hitam, kasut tabib dan tukang gosok baju aku, semua nya tak akan dapat melawan perasaan ku pada mamat ni pada saat berjumpa dengan beliau, dia salah satu punca utama yang mengubah aliran hidup ku, sampai sekarang aku macam tak percaya dapat peluk dan salam dengan dia, setelah 18 tahun menahan rasa ingin berjumpa...time to tighten up my tulasi beads and chants the maha mantra,

haribol people haribol

Porcell aka Parmananda Das

geng lompat

Porcell and "Bringing It Down" singin' covers of Judge

Haridas Rabindra, Parmananda Das and Encik Amat ASAS

kesemua gambar adalah hak milik Magnuscaleb Photograpy kecuali gambar yang terakhir ihsan dari Encik Fakap

Comments

Wahhhhh best!Tak ajak pun:P
rasa nak nangis tgk porcell depan mata. lagi excited bila dapat tau gavin van vlack ialah gitaris Burn n Absolution. Terus terasa macam belasan tahun
Anonymous said…
ok, gambar cun. Hidung yang membezakan awak bertiga.


~dzaza
'rancak' nampak!
Black Punk said…
hare krishna bro....bro ni pengikut hare krishna kar? ak pun sama tapi x perfect lagi..ak memang terinspired dengan bro pasal org melayu yg berfalsafah kesedaran krsna! HARIBOL

Popular posts from this blog

pagi syawal

1 syawal 1435, aku balik beraya naik kapal terbang kali ni, pulang dengan rasa hiba, pulang dengan tanggungjawab mengkebumikan ibu saudara yg meninggal diawal pagi raya.
Mak Lang yg berusia 83 tahun akhirnya meninggalkan kami, aku sesungguh menghormati manusia yg berjaya menjangkau umur yg tinggi, banyak pengalaman dan garis-garis sejarah bercalar di seluruh tubuh dan jiwa, tiada apa yg dapat membeli semua itu.
tidur lah Mak Lang dengan tenangnya bersama cerita yg dibawa bersama nya.
*skang ni berdoa tinggi agar Chu Yah aku tak menjual pinggan mangkok belanda tinggalan Tok Teh yg dibawa dari Indonesia

semusim (di neraka) selamanya

Pasti ramai yang kecewa akan tindakan beliau me"nyah"kan kewujudan blog "Semusim Di Neraka" yang menjadi ubat penenang buat jantan-jantan kesunyian dan pernah juga menjadi ambisi khayalan gadis-gadis yang melayari internet (laptop/powerbook) dari atas katil mereka

...namun bagi mikon itu merupakan tindakan yang amat menepati kehendaknya...

aku biarkan mereka tertanya-tanya apa yang terjadi pada "entiti" ini...biarlah rahsia seperti kata Datin Siti

mungkin selepas ini ramai yang akan turun ber"jogging" petang di padang Pandan Indah hanya untuk melihat kelibat mikon membuat "kawat kecik"...mengubat rindu

emmm...dan kata umbi bagi situasi ini perlulah disebut sebagai...amat punk rawk...hehehe


cheers bro...have fun


mungkin ianya kan kembali...siapa tahu?


ps: aku pasti akan merindui watak-watak peng"komen" spt Penajih, Papan Chatek Di Pandan Indah, YDP Tiroi dll

...you don’t have to worry now

Received a sad sms during my duty at Bukit Jalil Stadium, one of our dearly friend Boy of Punisher/Naked Butterfly passed away after being electrocuted at home, from what I learned he’s doing a renovation upon his house “DIY”ly…such a lost…

I still remember him carryin' Lee Toyol on his back in one of the gigs circa 90’s…serious looking guy with a sense of humor…gonna miss him

hope he’ll be swimming in the sea of light tranquilly…rest in peace bro…


pic were taken from http://ricecooker.kerbau.com/