Monday, March 08, 2010

melentur logam di gejala el nino...

ahad petang aku langgar ke One Cafe untuk layan band-band metal kawan-kawan dan anak-anak baru, aku masih belum puas hati dengan pencapaian dengan lens baru ni, perlu polish dan banyak latihan, aku perlu duduk dalam mosh pit, buat dua benda paling aku suka dalam satu masa, body-wackin' and amik gambar, aku rasa photograper untuk gig juga perlu duduk dalam mosh-pit baru dapat feel, tapi jangan lupa cepat-cepat cuci lens yang penuh dengan peluh manusia hehehe

Silent Death - A Rebirth

One Cafe, KL, 07/03/2010

Reptilia dari Sabah layan crowd sambil bawa lagu cover Rockers "Kekejaman"


SheWolve an all girls band, gaya sudah hebat, kena banyak praktis lagi, keep on rawkin girls


Key Pesakh dan band nya Mystic, masih dengan gaya dramatik (dia kecewa tak boleh pakai corpse paint kat muka hehe)

Antacid band dari kajang yang aku paling suka buat masa ni mengimbau zaman thrash

Stone dan Joe Slaughter dari Silent Death, gig ni memang untuk meraikan kemunculan kembali mereka ke arena Metal

semua gambar-gambar dia atas hakmilik magnuscaleb photography

3 comments:

FIO said...

Bro..
Jst asking,Freitag yg kau bli thn 2007 tu dlu frm kdai mna?
Ke drect frm website?

Btw, nice shot.Tq in advance

MagnusCaleb said...

that freitag kirim sama kawan lah kalau beli on-line is sooo pricey triple the price (plus, tax kastam yang amat kejam) kirim dengan kawan yang ke europe pasti jimat

thanks :)

FIO said...

tu le..mmg mhl bro bli ol.thnx for d info anyway.aku nk tgkp 1 satu ni :-P

pagi syawal

1 syawal 1435, aku balik beraya naik kapal terbang kali ni, pulang dengan rasa hiba, pulang dengan tanggungjawab mengkebumikan ibu saudara ...