Skip to main content

here i go again...

Nearly after two freakin' weeks been awayyy... I finally put both of me feet in me so called cubical….

damn! Four days in Renaissance Hotel five days in Kuching and another four days in Sungkai semi-jungle…I nearly lost my sanity…

Then I saw something in my “IN” tray…a memo from the boss…Hare Krishna!! Another five days in Semporna, Sabah next months… here I go again…


Just he uses love for sex
And sure she uses sex for love
And they’re both hoping for the best
I also have that dream you’re thinking of
If we place a blindfold on our eyes
Iron and gold appear the same
It’s intense hope that makes us try
So we go on and play the game
And once again we get attached
And think we’ve found the answer
Here we go again
Ran into many walls
But I know I’ll get that answer
Here we go again
We loved not wisely but to well...
We’re hoping (s)he will be the one
But we never learn from our mistakes
And bassed on beauty love soon dies
Then we make our move to separate
Yes iron and gold appear the same
But one is costly to obtain
And I’ll be the only onle blame
If I resist I know I’ll gain


"here we go again-Shelter"


http://www.iskcon.com.au/Audio_pages/Shelter_HereWeGo.html


Comments

Anonymous said…
olaa...hehehe...semporna ok wat..ada bundle..you'll like it maybe..from me borneonoise :)
Nadia said…
haaa..shelter..ada satu lagu dia yg i minat, tapi lupe plak tajuk dia. isk..isk..(but masa tulih ni the tune is in my head)!...back in the 90's, a boy (in an effort to tackle me, i think..hahahaha..perasan la pulak) gave me a mix tape that contains a song from shelter, among others. that's how i got to know about that band and its music...terjatuh cinte jap ngan that song..the boy?..hmm..tak layan sgt sbb he was my junior. ;-)but, i still keep the tape, anyway.

p/s: here i go again, van halen pun sedap gak! long live rock!
siti rosman said…
eh best tuh gi sabah! bird flu takdek situ! besides, heard the chix there really good lookin! shelter - lama siot tak dgr lagu set2 tu... junior mana ni kak nadia, budak star ka, izzudin ka, anderson ka, st michael? LOL!
Nadia said…
meen,
junior kat TIKL la..kiut gak, specky, nerd plak lagi. tu yg suka tu. bile habis sekolah, bertambah kiut, simpan rambut panjang plak lagi. aisehh..mcm tau2 je taste aku dia ni. haha..but then again, he's younger. nanti myself nampak tua lah..tak best! ;-)

p/s: heh..sorry ye encik bob, sesuka ati je sembang kat sini. hehehehehe...jgn marah..;-)

Popular posts from this blog

perniagaan seni irama...

Pertanian adalah perniagaan, tepat sekali namun bagi ku musik bukan lah perniagaan, jangan di letakan sebagai agenda utama, ianya mempunyai nilai dari 0.01 sen hingga lah ke beratus ribu ringgit, jadikan iya perniagaan total? kurang sesuai, kerana seni irama adalah penggerak yang mengayuh dunia agar berputar dan berjiwa, disebabkan ianya bernilai maka boleh lah dijual beli dengan bertujuan melancar pergerakan seni tersebut seperti perbuatan menyampaikan irama dan hasil kerja artis tersebut, dari minda beliau ke para pendengar, pembiayaan pekakasan musikal dan lain-lain pebelanjaan yang melibatkan tenaga kerja.
Artis dari dulu lagi menggelar diri mereka hamba seni yang membawa maksud sesorang yang berkorban untuk sesuatu kelompok yang lain agar terhibur dan meraikan kehidupan, seseorang yang menulis akan sebuah lagu yang mampu merobohkan sebuah empayar yang agung, seseorang yang melakar puisi di atas sekajang irama yang berjaya mengubah peratusan manusia akan kepercayaan …

pagi syawal

1 syawal 1435, aku balik beraya naik kapal terbang kali ni, pulang dengan rasa hiba, pulang dengan tanggungjawab mengkebumikan ibu saudara yg meninggal diawal pagi raya.
Mak Lang yg berusia 83 tahun akhirnya meninggalkan kami, aku sesungguh menghormati manusia yg berjaya menjangkau umur yg tinggi, banyak pengalaman dan garis-garis sejarah bercalar di seluruh tubuh dan jiwa, tiada apa yg dapat membeli semua itu.
tidur lah Mak Lang dengan tenangnya bersama cerita yg dibawa bersama nya.
*skang ni berdoa tinggi agar Chu Yah aku tak menjual pinggan mangkok belanda tinggalan Tok Teh yg dibawa dari Indonesia

...you don’t have to worry now

Received a sad sms during my duty at Bukit Jalil Stadium, one of our dearly friend Boy of Punisher/Naked Butterfly passed away after being electrocuted at home, from what I learned he’s doing a renovation upon his house “DIY”ly…such a lost…

I still remember him carryin' Lee Toyol on his back in one of the gigs circa 90’s…serious looking guy with a sense of humor…gonna miss him

hope he’ll be swimming in the sea of light tranquilly…rest in peace bro…


pic were taken from http://ricecooker.kerbau.com/