Saturday, October 03, 2009

ulang tahun

komunis, hish benci betul bapak ngan mak aku pada mereka ni boleh kata semua lah orang benci, menyusahkan rakyat, tapi tok muhamad aku sorang jer yang join API (angkatan pemuda insaf), 

aku tak peduli sangat apa semua ni, tapi aku percaya masing-masing ada kepentingan untuk mencapai pemahaman mereka, ada yang kata PKM berjuang untuk memerdeka tanah melayu dari penjajah, macam-macam lah, bagi aku kalau perjuangn itu meyusahkan 70% penduduk atau rakyat tu dah kira tamak dan jahat namanya, tak belajar Zen ke dia orang ni?


komunis di malaya merupakan orang-orang tempatan yang mengangkat senjata memperjuangkan ideologi mereka, tah lah aku tak setuju ideologi tersebut (aku pun ada jugak), orang-orang dari tanah besar China tak ramai yang datang...


tapi kalau yang datang tolong PKM kat sini tu macam gambar-gambar di bawah ni, bukan saja  aku sanggup join tapi jadi tukang kebun kat berek tentera wanita mereka pun sumpah aku sanggup hehe



happy 60th anniversary of the founding of the People's Republic of China




adus menawan sungguh















all photos were taken from news.xinhuanet.com

3 comments:

iseparkingproject said...

sepet sepet semua matanya ye bro heheheh

Weed and Bandages said...

awwww skirt pendek! hahaha

imaginasi tinggi ok pa

Nabil Fizri said...

wow.
comeyl!!!