Monday, November 09, 2009

have you ever fallin' in love

1992, "bob, mu kene dengor nih, band ni bijok, wojib" kata Joe Kidd pada ku, setelah berjaya menonton band tersebut dalam VHS, aku pun tanya Joe, "bakpe mamat vocalist tu paka baju bunge-bunge?" Joe menerangkan pada ku akan konsep band tersebut, aku faham dan hingga kini aku menggilai lagu-lagu mereka dan kadang kala lirik-lirik En. Shelley sering kali menyelimut rasa resah dan duka...

2009, semalam aku bertemu mereka, di depan mata, jelas di telinga, sing along with 'em, move along with the crowds, Buzzcocks memang gila-babi best!!!...17 tahun aku tunggu

sekarang aku dah frame set-list diorang siap bertanda-tangan diorang...yeah


Ever fallen in love with someone
Ever fallen in love
In love with someone
Ever fallen in love
In love with someone
You shouldn't've fallen in love with...


boleh bawak menagis nih


Steve and Pete the original members


Mr. Shelley


the flamboyant Mr. Steve Giddle


the set-list






all photos belongs to magnuscaleb photography

4 comments:

Rhona Rozlan said...

Jealous gila.

MagnusCaleb said...

geng kuantan ramai gak turun :)

~~DucKneSs~~ said...

baru mau search lagu2 mereka..
hmmmm..

the artist and i said...

oh. dah lama tak bersosial. agak kaku kalau start balik.

pagi syawal

1 syawal 1435, aku balik beraya naik kapal terbang kali ni, pulang dengan rasa hiba, pulang dengan tanggungjawab mengkebumikan ibu saudara ...