Monday, December 21, 2009

mengenang hari pertama retina mu kenal akan cahaya (buat Miss Weed)

Suatu hari yang berbulan-bulan-bulan lepas aku dan Fahmi FSF, menyusuri jalan besar Pandan Indah, tak silap aku kami nak pekena kopi dan berborak akan kehidupan, phowwww,

Tetiba si Fahmi berkata " eh tu Peah budak kampung aku" tunjuk Fahmi akan seorang wanita berjalan balik dari Fajar dengan lelaki berambut funky, "dia dengan laki dia tu, aku rasa hang pernah baca blog dia, yang tu lah I Dont Drink Milk" kata si Fahmi lagi, "ooo yang tu ka dia" aku kata.

Aku pun rasa macam pernah tengok dia mungkin makan atau menapau di kedai Jay LRT Corner, khabarnya sekarang pasangan ideal ini dah tak duduk di Pandan Indah lagi, walau bagaimanapun sekarang aku rasa aku pengunjung tetap blog Miss Weed, walau tak pernah berkenalan secara formalnya aku suka baca tulisan beliau yang bagus, jujur dan menceria kan hati.

Hari ini birthday dia, aku nak ucapkan selamat hari jadi buat cik puan Peah aka Miss Weed aka cikgu, semoga semua harapan dan impian anda menjadi kenyataan and good luck on your exam today, yeah rock on




ps: oh ya untuk yuran kelab tiga kupang boleh bayar melalui fahmi atau terus kepada saya hehehe

1 comment:

~~DucKneSs~~ said...

huwahhh..ada kelab 3 kupang?berminat mo join jugak..apa benefitsnya?

pagi syawal

1 syawal 1435, aku balik beraya naik kapal terbang kali ni, pulang dengan rasa hiba, pulang dengan tanggungjawab mengkebumikan ibu saudara ...