Monday, March 01, 2010

ketika rindu bergebu-gebu...part II

mereka datang dan menggongcang jiwa dan membikin raga ini bergerak mengikut irama, ada kata-kata resah yang menghampar rindu ada komentar bagai halalintar di sebelah garuda

Efek Rumah Kaca memanggung di Kuala Lumpur


puisi di simbah cahaya cahaya

gambar kenangan

rakan-rakan dan pemuda pemudi yang bergoyang ria ketika lagu kurang sedih



gambar selebihnya aku akan up-load di facebook dan flickr ku



kesemua gambar-gambar di atas milik magnuscaleb photography



5 comments:

~~DucKneSs~~ said...

;)

(teringin nk p gig tp takut n xde geng..hahahah)

MagnusCaleb said...

datang saja nanti semua jadi geng

Si Fakap said...

*sheesh*

Banyak part dalam set haritu buat aku lupa yang aku sedang pijak bumi nyata.

..dan aku miss banyak shot cantik.

Cilaka.

Otak Delusi Pelita said...

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

dila raden said...

'datang saja nanti semua jadi geng' hat ni sokong!

budak perempuan pegang penumbuk tu nampak eksaited sangat

pagi syawal

1 syawal 1435, aku balik beraya naik kapal terbang kali ni, pulang dengan rasa hiba, pulang dengan tanggungjawab mengkebumikan ibu saudara ...